Bosch i Finish uczą oszczędności

150x110

Mnóstwo radości z oszczędności – pod takim hasłem ruszyła wspólna kampania marek Bosch i Finish. Celem działań jest promocja zmywarek marki Bosch oraz produktów marki Finish. Agencja INSIGNIA odpowiada za strategię, kreację oraz realizację działań.

 

To nie pierwsza realizacja, w której agencja INSIGNIA łączy strategicznie marki będące liderami rynku.  Wcześniej INSIGNIA zaplanowała m.in. strategię wspólnych działań do kampanii Alma i Bosch „Twój świat od kuchni” oraz Cif i Bosch „Zawsze piękne zakończenie. Dla Finish agencja zrealizowała w 2011 roku wspólną kampanię z marką Siemens, która również dotyczyła profitów wynikających z posiadania zmywarki do naczyń. 

 

Idea akcji Bosch i Finish „Mnóstwo radości z oszczędności” bazuje na komunikacji oszczędności wody, jaką można uzyskać dzięki rezygnacji  z ręcznego zmywania naczyń na rzecz zmywarki. Na potrzeby akcji powstał dedykowany landing page, dostępny pod adresem www.bosch-home.pl/oszczednosci, na którym uruchomiono konkurs. W trakcie zabawy użytkownicy mogą wykonać kalkulację oszczędności wody dla swojego gospodarstwa domowego. Otrzymują wynik w postaci wizualizacji zaskakującego wykorzystania zaoszczędzonych w zmywarce litrów wody (np. zapas wody do fokarium na Helu lub ilość wody potrzebna do zaparzania herbaty na cały rok).

 

INSIGNIA odpowiada za strategię oraz kreację kampanii, która - obok stworzenia dedykowanego landing page www.bosch-home.pl/oszczednosci – obejmuje promocję w Internecie, działania social media, kampanię na Facebooku oraz przygotowanie kreacji display’owej.

 

Kampania wystartowała 25 września i potrwa do 21 października 2013 roku.

 

Więcej informacji o akcji można znaleźć na stronie:

www.bosch-home.pl/oszczednosci

 

https://www.facebook.com/BoschHomePolska